welcome to players from all over Europe .
Discussions » Other Languages » Dutch
Showing 1 to 14 of 14 Messages
hi , het is inderdaad jammer dat er zo weinig reactie is , ik hoop dat in de toekomst meer nederlandstalige leden van zich zullen laten horen maar het is afwachten en koffiedik kijken of dit daadwerkelijk ook zal gebeuren .
in elk geval ben jij alvast bedankt om iets van jou te laten horen .
in elk geval ben jij alvast bedankt om iets van jou te laten horen .
Posted Oct 17th 2010 8:19AM
ik heb reeds enkele voorstellen gedaan , een sportquiz met een tijdslimiet, een pokertornooi voor punten , een champions league challenge , european league challenge , de champions en european league challenge zullen naar alle waarschijnlijkheid voor volgend jaar zijn ... verder zijn alle voorstellen welkom dus als je iets in gedachten hebt laat het maar weten .
Posted Oct 17th 2010 11:03AM
ja dat kan gebeuren , maar eerder zeldzaam , het kan ook zijn dat die bepaalde wedstrijd uitgesteld is om wat voor reden dan ook en dan duurt het een tijdje maar krijg je uiteindelijk de punten die je ingezet hebt terug .
anders kun je ook altijd een mailtje sturen naar sam@insidenation.com
Posted Dec 5th 2010 2:59PM
ja dat kan gebeuren , maar eerder zeldzaam , het kan ook zijn dat die bepaalde wedstrijd uitgesteld is om wat voor reden dan ook en dan duurt het een tijdje maar krijg je uiteindelijk de punten die je ingezet hebt terug .
even in het engels naar hem toe sturen?
Posted Dec 5th 2010 3:29PM
heb al twee maal uitbetaald gekregen , de eerste keer was dat 75 $ , binnen de 48 uur uitbetaald gekregen , de tweede keer was dat 100 $ en toen heb ik wel een tijdje moeten wachten , 3 weken ondanks het feit dat ik vip member ben en dus zou uitbetaald moeten geweest zijn binnen de week , dus voor zover ik weet is de site wel betrouwbaar maar functioneert het nog niet naar behoren en zullen er nog wel enkele problemen voorvallen die opgelost en verbeterd moeten worden
Posted Dec 6th 2010 2:32AM
Showing 1 to 14 of 14 Messages
Forum Stats
| Total Discussions: | 2,572 |
|---|---|
| Total Posts: | 19,180 |
| Active Members: | 891 |